Πέμπτη, 7 Μαΐου 2009

Μην τους αδικούμε τους Βουλευτές μας. Κρίμα είναι….

Καμία φορά θυμώνω όταν ακούω ή βλέπω άρθρα να μιλούν για έλλειψη εργατικότητας και οργανωτικότητας που χαρακτηρίζει τους βουλευτές μας. ΟΧΙ. Είναι άδικο. Όλοι αυτοί ή δεν βλέπουν πως δουλεύουν οι επί του Κοινοβουλίου εκπρόσωποί μας ή μιλούν εκ του προχείρου. Τα γραφεία των βουλευτών έχουν θαυμάσια στελέχωση και οργάνωση. Αποδίδουν έργο πολύ μεγάλο. Κατ’ αρχάς έχουν από ένα έως πολλά στελέχη με καλό ντύσιμο, με ευχάριστη εμφάνιση και με γνώσεις για την περιοχή και το κοινωνικό γίγνεσθαι. Έχουν σε κάθε Δήμο ή οικισμό δίκτυο εκπροσώπων που με τη σειρά τους στήνουν το δικό τους περιβάλλον με πελάτες – ψηφοφόρους. Κάθε υποψήφιο νέο μέλος διπλαρώνεται, συζητείται και διευρύνει τη λίστα. Και σ’ όλο το δίκτυο φροντίζουν για τακτική επαφή για να μη χαλαρώνουν οι δεσμοί και αλλάξουν μαντρί….. συγνώμη «δίκτυο».
Αυτή είναι μια πλευρά. Τώρα όμως αυτό το δίκτυο πρέπει να εξυπηρετείται. Άρα πρέπει να στηθεί και η άλλη πλευρά της… επιχείρησης. Η παροχή υπηρεσιών. Σε κάθε Τμήμα ή Διεύθυνση της Δημόσιας Διοίκησης λοιπόν, φροντίζουν να έχουν γνωστούς – φίλους με όσο γίνεται ψηλότερη θέση ιεραρχίας. Αυτό γίνεται παντού Εφορείες, Νοσοκομεία, ΙΚΑ, Νομαρχία, Δήμοι, ΟΑΕΔ, Περιφέρεια, Υπουργεία κ.λ.π.
Οι πελάτες λοιπόν προσέρχονται στα γραφεία ή βρίσκουν στην πιάτσα τους κοτζαμπάσηδες… συγνώμη τους εκπροσώπους των βουλευτών. Εκφράζουν το αίτημά ή παράπονο: Εύρεση εργασίας, υγειονομική περίθαλψη, σύνταξη, κάποια άδεια, κουκούλωμα παραπτώματος, σβήσιμο κλήσης τροχαίας, μυρίζουν οι κότες του γείτονα, κ.λ.π., κ.λ.π. Καταγράφεται λοιπόν το κάθε τι και προωθείται προς επίλυσιν μέσω του δικτύου παροχής υπηρεσίας. Το κάθε ζήτημα παρακολουθείται συνήθως τηλεφωνικά καθημερινά και επίμονα, δεν ξεχνιέται ποτέ. Μόλις επιλυθεί ή ικανοποιηθεί ενημερώνεται ο πελάτης που λέει καμιά τριανταριά «ευχαριστώ πολύ – μένω υπόχρεος» και αν το αίτημα ήταν κάποιου κοινωνικού φορέα (Δήμος, Σύλλογος κ.λ.π.) τότε βγαίνει και δελτίο τύπου: «Κατόπιν ενεργειών μου….» Αυτό όμως μπορεί να αντικατασταθεί με ανακοίνωση του ευνοούμενου φορέα: «Ευχαριστούμε πολύ τον Βουλευτή κ………… για τις ενέργειές του……»
Όταν έρχονται εκλογές τα πράγματα αλλάζουν. Τα αιτήματα τώρα μεταφέρονται αντιστρόφως. Από το βουλευτικό γραφείο προς το δίκτυο είναι η ώρα της πληρωμής για τις εξυπηρετήσεις. Απαιτείται η συλλογή ψήφων και η εξασφάλιση νέων.
Όπως καταλαβαίνεται οι βουλευτές δεν τα έχουν καλά μεταξύ τους. Απευθύνονται καμιά φορά στους ίδιους πελάτες και εκεί γίνεται μπέρδεμα. Φυσικά οι παρεξηγήσεις είναι περισσότερες όταν η δεξαμενή είναι ομοειδής και γι’ αυτό οι βουλευτές του ίδιου κόμματος ούτε θέλουν να βλέπονται μεταξύ τους. Επίσης πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτή η δουλειά γίνεται και από τους πολιτευτές (υποψήφιους βουλευτές) και αφορά κάθε εκλογική διαδικασία (Νομάρχες, Δημάρχους, Συμβούλους κ.λ.π.). Ανάλογα με το πόσους υπαλλήλους έχει ο καθένας στήνει τον μηχανισμό του. Απλά οι βουλευτές έχουν αρκετούς αποσπασμένους δωρεάν και κάνουν αποδοτικότερα τη δουλειά τους.
Έτσι λοιπόν τα βουλευτικά γραφεία (και όχι μόνο) γίνονται παραρτήματα των Δημοσίων υπηρεσιών. Οι πολίτες εξυπηρετούνται, μαθαίνουν να μην ενεργούν, να μην διεκδικούν και μαζεύονται οι σταυροί στις εκλογές. Οι υπηρεσίες ασχολούνται με την ικανοποίηση των βουλευτικών αιτημάτων για να εξασφαλίζουν με τη σειρά τους τη θεσούλα τους, το ραχάτι τους και την ανεξέλεγκτη υπολειτουργία τους. Οι πολίτες που θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς αυτήν την διαδικασία θα πάνε μια στις υπηρεσίες, θα πάνε δύο, θα θυμώσουν, θα ξαναθυμώσουν και μετά θα πουν «μα τι κάνω; μ……..είμαι;) και θα «στρατολογηθούν» στα «δίκτυα».
Ποιος είπε λοιπόν ότι δεν είναι εργατικοί και παραγωγικοί οι βουλευτές και οι πολιτικάντιδές μας; Και έργο παράγουν και συνεπείς με τις υποχρεώσεις τους είναι και σύγχρονη οργάνωση έχουν. Μπράβο τους!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου